divendres, 10 de juny del 2016

CARTA DE COMIAT DE JAUME PRADO


FINS AVIAT, CF LLORET!



Ha arribat el moment de dir adéu. Ha arribat el moment de penjar els guants i posar fi a 26 anys de futbol, que estan farcits d’anècdotes i experiències que guardaré per sempre dins meu, com un tresor.

Recordo quan tenia 7 anys i el meu pare em va dur a l’antic camp de sorra del Molí. Allà vaig començar aquesta aventura. Jo volia ser un davanter que fes molts gols però, ràpidament, vam entendre que el meu lloc seria un altre. Només agafava la pilota amb les mans i, en aquell moment, vaig prendre la millor decisió esportiva de la meva vida: defensar una porteria! Han estat 26 anys de bons moments, però també de situacions complicades que m’han ajudat a créixer com a persona i com a esportista. M’he divertit molt i sempre estaré agraït d’aquesta oportunitat que m’ha donat el futbol.

Vaig començar defensant els colors del CF Lloret, per passar, després, per més de 10 equips en diferents categories i nivells. Això ha suposat molta exigència, molts quilòmetres i molts sacrificis. A tots aquests equips, entrenadors, companys... GRÀCIES!

Un cop presa aquesta decisió, és hora d’agrair als que considero responsables de la meva felicitat, per poder haver viscut aquests grans moments. En primer lloc, a la meva família, pel seu suport en les victòries i en les derrotes, i per acompanyar-me sempre a tants camps. En segon lloc, a la família del CF Lloret, per donar-me l’oportunitat de formar-me com a jugador de futbol i poder acomiadar-me de la millor manera possible, salvant una categoria tan important com la Primera Catalana. També, als presidents Josep Valls, Eduard Coloma i les seves juntes directives. Als entrenadors, Lluís Ponsdomènech, Edu Urdiales, Pere González i Micky González. A tots els meus companys d’aquests darrers anys i als meus amics d’equip: Manel Pujadas, Àlex Bertran, Riky, Marc Soler, Jordi Valls... I, per descomptat, als membres de l’entitat que fan que tots ens sentim com a casa: Antonio, Mari, Pachindo, Moi i la resta de persones que han treballat per aquest club durant aquestes temporades. A tots, GRÀCIES!

Tampoc em vull oblidar dels nostres seguidors, l’afició que ens ha donat suport tant al Camp Municipal com a fora. GRÀCIES!

Després de tants anys, arriba el moment de dir “fins aviat!”. Segur que ens tornarem a trobar per seguir gaudint del futbol!

Amunt Lloret! Sempre!

Jaume Prado