dilluns, 2 d’abril del 2012

PROTAGONISTES

L’última temporada de Jaume Prado

Només dos mesos ens queden als aficionats del Lloret per gaudir i veure Jaume Prado defensant la porteria de l’equip. El lloretenc ha decidit enfocar la seva vida esportiva cap a un altre branca, sempre amb relació amb el futbol. Prado s’ha proposat aconseguir el títol d’Agent FIFA i, per aquest motiu, ha decidit, “en un cent per cent”, penjar les botes a final de temporada.

El porter assegura que “no és un tema esportiu, és un tema professional”. Explica que “fa temps que em ve molt de gust i vull fer representació. Ara que sóc jove i tinc ganes, vull fer aquest tipus de feina esportiva.” Afegeix que “fins feia poc, el cor em deia que havia de seguir jugant a futbol, però ara em fa més il·lusió el tema d’assessorar joves i poder moure’m en aquest altre món”.

Jaume Prado va arribar al Lloret ara fa tres temporades, quan es va iniciar un nou projecte esportiu a les ordres de Lluís Ponsdomènech. Tan amb Ponsdomènech com amb Urdiales, l’actual entrenador, sempre ha estat el porter titular. Ara, el que és un dels capitans de la plantilla, diu que s’ha de saber dir “fins aquí hem arribat”. El porter lloretenc només té bones paraules per definir la seva etapa en l’equip del seu poble: “He passat tres anys increïbles en el Lloret. Acabaré en el millor lloc posible.”.

Prado reconeix que “d’aquí a final de temporada poden passar moltes coses”, però recorda que “en aquests moments la meva decisió és aquesta, al cent per cent”. Així, doncs, aquests seran els últims mesos de Jaume Prado com a porter del Club de Futbol Lloret.