dimarts, 26 de gener del 2010

LES REACCIONS DE... JAUME PRADO

“No és normal el que li estan fent a aquest equip”


Encara cou en el vestuari del CF Lloret l’actuació del col·legiat Zarco Murillo. Diumenge passat, els homes de Lluís Ponsdomènech van caure a Caldes de Malavella per un resultat de 2-1, en un partit marcat per les polèmiques decisions de l’àrbitre del partit. Un dels jugadors que més indignat va acabar el matx va ser el porter Jaume Prado, que assegura que “parlem d’un senyor que l’únic que vol és xiular-nos malament i ja ho ha demostrat al llarg de la temporada. És una persona que, sincerament, jo tinc molts dubtes que tingui els coneixements necessaris per arbitrar un partit de futbol. Ja estic cansat de ser políticament correcte, perquè no tinc cap necessitat. Els àrbitres són molt prepotents. Es creuen que per tenir el poder de treure targetes et poden parlar malament i et poden cridar. Però què és això? Perquè tu siguis àrbitre, què haig de fer jo? Callar-me? O acceptar que t’equivoquis a propòsit o que m’enganyis? Això deu venir de lluny, perquè no és normal el que li estan fent a aquest equip”.


La polèmica va arribar amb el primer gol del Caldes, en un llançament de falta indirecte que es va servir de manera directa. Prado explica que “va ser una jugada estranya, perquè ell assenyala la falta per una planxa i tots sabem que és joc perillós i, per tant, indirecte. Li vaig preguntar i em va dir que era indirecta, el xut va ser directe, jo la vaig deixar i em vaig quedar sorprès al veure que assenyalava gol”. Acte seguit, Zarco Murillo va assenyalar un penal en contra, que va significar el 2-0. “El penal no ho vaig veure bé, però això dels penals és una altra història. A nosaltres només ens han xiulat un o dos penals a favor i en contra ens han xiulat set, la meitat dels gols que hem encaixat, que algú m’ho expliqui”. Una altra de les errades del col·legiat del partit va ser l’expulsió de Dani Sánchez, quan aquest es trobava a la banqueta, per un insult del qual ell no en va ser culpable. “Jo conec la veu d’en Dani i no va ser ell. Però és que arribes a casa i et poses a analitzar i dius: és pot ser tan dolent? I es veu que sí que es pot ser tan dolent. Però és que ja no es això, ja és la prepotència, cridant al mig del camp com si fos ‘un ser superior’. Portes tota la setmana treballant i et trobes amb això. I a més, amb el que ens ha costat sortir d’allà a baix...”, diu Jaume Prado.


A banda de l’actuació arbitral, el Lloret no va fer un bon joc. El porter lloretenc explica que “era un camp de dimensions petites i ells estaven molt ben col·locats a darrera i van aprofitar les jugades que van tenir, però no, l’equip no va estar bé”. L’únic xut entre els tres pals del partit va ser el gol de Dani Pecci. Prado assegura que “ho vam comentar perquè és un camp petit i qualsevol rebot et pot beneficiar. Som un equip que porta el pes del partit i vam tenir la possessió, però en els metres finals no vam saber resoldre. És la història de sempre, els rivals es tanquen i no trobem la solució”.


Tot i la derrota, el Lloret continua a la part alta de la classificació. Ara per ara, és quart amb 26 punts. “Encara queda molta temporada. En una volta hem aconseguit estar dels tres últims als tres primers. És una lliga una mica boja. Ara, hem de començar a ser intel·ligents, a fora no perdre els partits i, a casa, aconseguir els tres punts. Jo sóc dels que pensa que guanyant a casa i empatant a fora també es pot estar a dalt, perquè els rivals no són massa constants” diu Prado.


El proper partit pels homes de Lluís Ponsdomènech serà davant el CF Begur. Jaume Prado explica que “allà ens va costar molt, però crec que ara tenen alguna baixa. Ells es tancaran a darrera, com tots els que venen aquí a Lloret. Esperem tenir sort i un àrbitre una mica coherent, només demano això”. L’encontre es podrà seguir diumenge vinent, a partir de les 12 del migdia, des del Camp Municipal d’Esports de Lloret de Mar.