diumenge, 7 de juny del 2015

ACTUALITAT


Edu Urdiales, un any més a la banqueta del Lloret

Els entrenadors Edu Urdiales i Pere González, amb el president Eduard Coloma.

L’entrenador Edu Urdiales ha renovat el seu contracte amb el CF Lloret i seguirà lligat a l’entitat, com a mínim, una temporada més. L’acord s’ha fet oficial després d’una reunió mantinguda amb el president, Eduard Coloma, que ha assegurat tenir “plena confiança en l’actual entrenador” i ha explicat que “Urdiales és l’home ideal per dur a terme el nostre projecte, coneix la casa i ens agrada la seva dinàmica de treball”. Per la seva part, el tècnic ha valorat la seva renovació de manera positiva. Reconeix que “sempre ha estat la meva primera opció” i afegeix que “Lloret és casa meva, em deixen treballar com a mi m’agrada i estic segur que podrem tornar a fer un bon paper a la Primera Catalana”. Amb Urdiales, repetiran Pere González, com a segon entrenador, i Micky González, com a preparador de porters.  

Edu Urdiales va iniciar la seva etapa com a entrenador durant la temporada 2010/2011, en el Lloret, amb un ascens a la Primera Catalana. En el següent any, va aconseguir la permanència amb l’equip selvatà a la categoria i el seu bon treball li va servir per arribar a la banqueta del Palamós de la Tercera Divisió, en la temporada 2012/2013. Un any més tard, Urdiales va tornar al club lloretenc, dirigint la primera plantilla fins al moment. La 2015/2016 serà la cinquena campanya del tècnic al capdavant del Lloret.